Cupcakes

Har just beställt en blå Bamse tårta till Felicia när hon fyller 3 år, men samtidigt funderar jag på att göra cupcakes! Jag menar, så jäkla svårt kan det väl ändå inte vara? Muffins kan jag ju baka.. och cupcakes är ju som muffins fast med frosting på (eller svamlar jag nu) ? Mina bak kunskaper är inte det perfektaste, inte ens med ett recept framför nyllet, haha..

Hittade iallafall dessa söta cupcakes på google. Men drömma kan man ju alltid göra, alltså att mina skulle bli lika fina och perfekta som dessa! :)

Den här såg ju hur söt ut som helst, och god med för den delen!
(Försökte ladda upp fler bilder men gick inte, för stora.. och gick dessvärre inte att förminska heller)

                        

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0