Diss

Och så kör vi en diss också ;)





   

Jag har sagt det förr, men det tåls att sägas hundra gånger om! Omringa dig aldrig med människor som bara
är ute efter att trycka ner dig, DU är för värdefull för det! Glöm aldrig det. 

 

Folk verkar tro sig veta så fruktansvärt mycket, lägger sin söta pinoccio näsa i blöt, men ändå har dom aldrig en susning om sanningen! Sådana människor borde egentligen ligga på en hat lista..


       

Ärligt, det finns absolut inget värre inom just bloggvärlden! Att trilla in på en blogg där det bara kryllar av stavfel till höger och vänster. Fick en kommentar för en stund sedan där det stod något med "rotta", man bara vadå rotta? RÅTTA skriver man för fan. Detta är något jag alltid kommer att störa mig på, oavsett om smaken är som baken. Ibland delad!

"Det är en sak att stava fel pga av att man skriver fort, men när man i vartenda ord stavar fel" PINSAMT


And as I say, min blogg, mina åsikter! Vill du så hemskt gärna kläcka ur dig något ordbajs så låt bli, för jag raderar ändå kommentaren :) Men, har du något vettigt att komma med, javisst.. varsågod :)


Kommentarer
Tova

Åhh, kan inte annat än hålla med dig... att bara omge sig med personer som ger en BRA energi är nog tyvärr nåt som många glömmer bort :/



Och stavfel och slarv på bloggar är också nåt jag stör mig otroligt på, hihi. Förstör ofta intrycket ganska så rejält. (Även om alla kan göra fel ibland;))

2010-07-29 20:44:26
URL: http://trasslet.se
R

Kan hålla med dig om vissa saker, men ibland får man ha lite överseende, i alla fall med det där om stavfel, även om jag själv kan bli irriterad på det ibland.



Sv: Jaså, irriterad, varför?

Hoppas att du mår bättre nu.



Kram

2010-07-29 22:51:24
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Linda - En Vimsig Mamma

Håller med dig ganska mycket, men det där med stavfel blev jag lite irreterad över. Det finns dom som har det svårt med skrivningen och kanske inte kan stava rätt på ALLT.

Händer idag då? kram

2010-07-30 13:35:54
URL: http://holen666.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0