Från det ena till det andra..

Så jävla otaggad till att börja jobba imorgon, får hoppas på att dessa veckor går fort som tusan bara! Mitt humör och att jag är så jäkla otaggad som jag är kanske beror på resterande problem som finns just nu, hade jag gjort som jag gjorde förut (dra ifrån problemen och fixa det vid ett senare tillfälle) då hade allt vart åt helvete.. tur då att jag inte är sådan något mer. Jag vet att allt löser sig till sist, även jag behöver en spark i arslet ibland, haha det kan behövas! Ensam är inte alltid starkast ;) Kom ihåg det!

Förövrigt sitter jag här och spiller tid när jag egentligen hade behövt ställa mig i köket för att fixa lunch till imorgon, boring. Men även det ett måste. Gud vad jag gnäller, men vad fan.. jag måste gnälla, haha känns som om saker och ting blir bättre för sekunden!



Nä, lunchen kan jag fixa imorgon på morgonen! Ska ta mig en cykeltur nu istället, rensa bort lite onda tankar jag har :) För jag har verkligen lärt mig en sak, att aldrig någonsin vara brevid människor som ger mig dålig energi, trycker ner mig.. För jag VET att jag är så förbannat bra! Det är bara tankarna som behöver komma på sin rätta plats.. frisk luft är det enda rätta.. vi hörs, när vi hörs! Kram på er.





When the ***** don´t work no more you get high on life, that´s what they sey when you feeling down..


Kommentarer
; ICE

Följer dig nu på bloglovin

2010-07-05 00:40:04
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/
R

Håller tummarna för att jobbet går bra för dig!

Kram

2010-07-05 10:45:24
URL: http://thenightslight.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0