Gnällinlägg

Justdetja, fyfan vad det åskar ute och verkligen ösregnar! Jag rent ut sagt HATAR åska, hehe Mathias frågade mig nyss "du är väl inte rädd för åskan va?" Eh näääädå, haha gudars också.. ATT jag är. Men det roliga är att jag inte är rädd för blixtrarna utan bara för mullret, bör ju vara tvärtom kan man tycka ;) Har iallafall dragit ur laddaren ur datorn samt väggen, vill helst inte att den går sönder. Då blir jag en aningens olycklig.

Bild: google



Ska läsa lite bloggar nu iallafall, och hoppas på att batteriet räcker ett tag iallafall.. dör den så dör den, vägrar ladda den nu iallafall. Har ni fint väder? TELL ME!! ♥

Kommentarer
ebbaho

Jag hatar också åska, eller jag är inte rädd!

Man blir så anpassad, det är ju då man vill se tv och bara mysa på!

2010-07-22 19:54:23
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Marie

Nepp här öser regnet också ner, men ingen åska på hela dan, som tur är!

2010-07-22 20:42:29
URL: http://almasandramarie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0