Happy!! :)

Har inte direkt något vettigt på hjärtat så kan lägga upp natt konversationen med Mogi, herregud så glad jag vart när jag vann! Jösses!!





Först fick jag denna kommentar, såg den först efter att jag kollat hennes blogg.. passade på att läsa några bloggar innan jag gick och la mig och då såg jag att jag vunnit på hos henne, sen gick jag sist in på min blogg, där jag fann denna kommentar, som sagt..



Malin  ([email protected]) om Just some pics..:
Checka min blogg ;)






July 9, 2010 at 23:32

Skickat dig ett mail nu! Tuuuuuuuuuusen tack rara Malin, du gjorde min dag!! Kram på dig..






Mogi

July 9, 2010 at 23:54

@ Marie: Vad roligt att du blev glad! :D






Marie

July 10, 2010 at 00:05

Tusentusentack!! Haha vart så glad att jag var tvungen att väcka min karl och berätta den superglada nyheten, haha stackarn

 




Mogi

July 10, 2010 at 00:09

@ Marie: wiieee så skare va! :D Nu har du den snyggaste minilaptopen ever!!







Skuttar fortfarande omkring på rosa moln :) ♥

Kommentarer
Eroooticaaa

Hejhej:) Kolla gärna in min nya, växande sex och kärleksblogg. Den har massor att erbjuda inom sex, kärlek och fantasi. Jag har en massa kategorier som för honom/henne, veckans sexställning,tips, relation, noveller och en massa mer. Har även kategorier där läsarna kan vara delaktiga.



Har även en del diskussions ämnen och frågor&svar:) Skulle vara jätte kul om du kollade in den lite. Bloggen är till för att hjälpa och för att ge en rolig och skön läsning :)De flesta ogillar reklam, men vill som alla andra i början ha en chans att få synas jue:)

2010-07-10 22:02:17
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Lilla I

Men va härligt att få turen att vinna! Och en sån grej sedan..

2010-07-11 12:25:22
URL: http://didelidoo.blogspot.com/
Bloody Disgusting

Grattis!!

2010-07-11 15:03:38
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
a.l.a

najs =)

2010-07-13 18:25:27
URL: http://avatarlife.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0