JAG VILL HA MIN KAMERA NU!!

Jag har typ varit barnledig mer eller mindre hela dagen, nu åkte barnen och Mathias iväg till ****** en sväng för att hämta en cykel, dock inte åt mig för jag har ju redan en men han velade också ha en så dom drog iväg dit medans jag stannar hemma. Om jag ens ska orka höra vad jag själv tänker ibland så behöver jag några timmar för mig själv då och då, det uppskattas verkligen! Hade verkligen velat ge det åt Mathias också, bara få vara för sig någon gång men va fan han jobbar nästan dygnet runt och när han inte jobbar så brukar han ge mig andrum, så jag hinner typ aldrig, jaja men någon gång!


Mina planer ser ut som så att jag hade tänkt flytta mitt fetarsle ner till förrådet, ska kirra ihop lite barnkläder som ska ut på tradera, dags att börja rensa lite tycker jag, nu när jag öppnar förrådsdörren så får jag hålla emot sakerna med en fot för annars rasar allt ut, något proppfullt säger jag bara! Haha dags att börj rensa lite ;)


Näeeee, nu vart det bara en massa skrivande om allt och ingenting som vanligt.. jag vill ha min kameeeeraaaaaaaa NUUU! Just jävla nu. Min blogg är tråkigast i världen utan bilder, fyfan!!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0