Kanske en mörkare färg..

A kom hit för ett par timmar sen med en slinhätta åt mig (heter det så?).. så direkt hon gick så började jag greja. Slängde i färgen men det syns inte ett endaste nå.. antar att jag behöver en mörkare färg eller så är det helt enkelt så att jag har färgat mitt hår alldeles för mycket så att färgen nu inte fäster. Jaja, får göra ett försök vid ett senare tillfälle, om jag nu orkar vill säga.. Barnen fick dessutom supersöta presenter av A ;) Varsin Dolce & Gabbana t-shirt och jag fick ett Björn Borg brottarlinne! Så himla fina.. tusentack! Har fotat det så det lägger jag upp sen, väntar nu på att Mamma ska komma förbi med lite kartonger med grejer i åt mig som varit i hennes förråd!


Nu, baka sockerkaka.. enkelt, gott enligt Mathias. Usch tycker jag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0