Karlar är inte alltid karlar

Min hjärna slutade typ fungera för några minuter sen, slog mig att jag hade fått en bloggtorka! Ingen aning om vad man ska skriva ;) Matti gav mig just idén..

Han ska vara superduktig och tvätta en tröja samt ett par handskar! I trust him! ;)

- Ska tvättmaskin låta såhär?
- Jag: Ne, jag tror inte det..

Fan, nú får jag typ panik om tvättmaskinen går sönder. Klarar mig banne inte utan den!

Varför klarar karlar inte av att göra "tjejiga" sysslor för? ;) Haha, det har jag fan alltid undrat över. Fast å andra sidan fick jag ett sms igår av M, dock om jag velade köpa en ny tvättmaskin.. haha man vet ju aldrig, återstår ju att se efter tvätten som pågår nu, voíla!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0