Kvavt och jävligt

Herreguuuud vad det är varmt överallt men framförallt kvavt, går ju knappt att andas! Så bad Mathias kika in på jysk en sväng ifall dom har några bordsfläktar, vill helst kunna andas utan svårigheter och gnäll! Sitter annars här som ett jävla fån och väntar på posten, men va faaan jag har sjukt mycket kul som väntar iallafall (hehe, hann inte ens skriva klart föregående mening så kom posten).. nåja, bara onödigt skit som trillade in i brevinkastet idag. Nu ska jag tömma kameran iallafall, jag vet att jag är ganska lat med att bjuda på bilder.. saken är den att det tar minst 5 min per bild att ladda upp, och jag har inget tålamod! ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0