Mina favoritserier!

Listar lite snabbt mina serier, någon som frågade för typ ett bra tag sedan om jag har några favoriter.. men seg och lat som jag är så har jag inte orkat lista eller svara. Så gör jag gör det nu istället ;) Har DU några favoriter som du absolut inte får missa?


Jon, Kate + 8 barn                 16 and pregnant

                         


Dom här två blir jag galen om jag missar, haha ;) Följer ju även sex and the city, älskar verkligen den! Men bild uppladdningen ska ju alltid skita sig.. fan också.


Kommentarer
evelina

Family guy är ju det bästa som går på tv :D

2010-07-24 20:07:31
URL: http://qwaszx.blogg.se/
Jilina

Jon,Kate + 8 tittade jag en massa på förut,. Nu klarar jag inte av att se på det programmet sen jag fick veta att pappan träffat en ny kvinna. Tycker synd om Kate som får ta hand om alla barnen. Ok, hon har ju hjälp men ändå.

2010-07-25 22:35:07
URL: http://www.jilina.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0