Premiärtur med cykelstolen!

Idag fick Felicia ta sin premiärtur i cykelstolen, och Mathias trampade på, vilket gick bra! Haha sen var det min tur, och det mina vänner gick åt helvete!! Jag var tvungen att leda hem cykeln för att jag höll på att ramla, jag väger nog alldeles för lite för att ens kunna hålla cykeln, Felicia, stolen och hela alltihopa i balans! Nu drog Mathias ut iallafall med Bella, är även hennes förtsta gång att sitta i cykelstol, hoppas hon gillar det!

Min stora gumma däremot satte sig på tvären för en stund sedan, absolut inget dög för damen så jag började fixa och trixa i köket en stund, sen kollar jag in i tv rummet och då hade hon däckat på soffan, ganska förståeligt då hon som sagt vägrar att sova lunch! Vi hade planer på att åka och fiska ikväll i aborrtjärn eller nuolajärvi, men dom planerna får nog skjutas upp till ett senare tillfälle!

Nehörrni, tvätten kallar! Har legat lite på latsidan med det nu ett par dagar så det är dags att sätta igång tror jag!



Jag vet att det är grymt trist att läsa mina inlägg när det inte ens finns bilder, men jag LOVAR er att det blir bättre tills nästa vecka då jag får min älskade kamera! Tills vidare får jag bjuda på en gammal bild, på mina fina töser som jag älskar av hela mitt Mammahjärta!

Haha, en bild på mig och stora gumman. Mathias som är fotograf,
vilket kanske märks hihi, då kameran är 1 km från mig ;) Som ni kanske ser?



En inte så gammal bild på mig och lilla.


Kommentarer
; ICE

Okej ska testa det då..

2010-07-02 18:00:38
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/
Alexandresen

har du set paranormal activity? viste du då att det kom en 2a? inte? kolla då in mitt inlägg http://alexandresen.blogg.se/2010/july/har-du-set-paranormal-activity.html

2010-07-03 14:14:35
URL: http://alexandresen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0