Som man bäddar..

Försöker få barnen att somna, äntligen vart det tyst i deras rum för dom var verkligen trötta kan jag säga.. Bella brukar ju i vanliga fall vilja sova två gånger på dagen, men nu på senaste har det bara blivit en gång så då är hon rätt trött på kvällarna, och Felicia somnar bara om jag somnar med henne.. annars vill hon inte! Har iallafall skurat lägenheten nyss, lite enklare att göra det när barnen lagt sig för annars är det en massa fötter som springer omkring, det ramlas och grinas.. men nu är det bortgjort. Tog en cigg typ för några minuter sen, passade även på att surra med L och hennes dotter som var ute på promenad! Fyyy vad jag saknar jobbet, vi hade så sjukt kul tillsammans!!!!

Ikväll ska vi iallafall se denna film, bara Mathias orkar bränna den för jag vet verkligen inte hur man gör :)

Har sett den förr men det var länge sen..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0