Tummelisa

Äntligen är min w-i-c klar ;) Bara lite fin puts kvar sen ska jag lägga upp lite pics här, det är det jag har pysslat med idag. Nöjd är jag! Den dagen jag bor i hus ska jag ha ett helt rum som w-i-c ;p

Förövrigt har jag smygit bort Bellas snuttekudde, märker hon det inte så är det bara bra! Den behöver ett besök i tvättmaskinen, naaaasty.. Hon har väl en fem sex kuddar men finns bara en enda som duger, en kudde som är helt ihopknöcklad till en boll, samt en halvt urtvättad örngott med en rallybil på.. är överdraget inte svart så kan man inte lura henne ;) Smart tjej! Haha spelar tusan ingen roll om jag ger henne en kudde i renaste guld med diamanter på, den duger banne mig inte. Sen detdär med tummen också, den ska vara i munnen och kudden under näsan.. då är bruden hel nöjd. Tänk vad kul om hon hade kunnat sluta med tumme och snutte :) Får hålla mig till nyår, då skjuter vi upp kudden med en raket, *pang* borta.. -skoja- såklart =)


Fast å andra sidan, tummen har hon alltid med sig.. tur hon inte använder tutte, det hade blivit dyrt med tanke på att dom alltid slarvas bort på något sätt.





 



Kommentarer
rebecca

sv; jag svarade på ditt bloggsvar :)

2010-07-28 20:09:47
URL: http://lallabecca.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0