3e Juli 2010

Senaste

Låt du hörde: T.I. – Whatever You Like - Explicit Album Version

Film du såg: Edward Scissorhands tror jag det var ;)

Mat du åt: Pizza, rätt gott ändå för att vara tjockismat!

Känslan: Uttråkad

Resa: Haha, var grymt länge sedan jag reste.. men sist var det Stockholm/Eskilstuna -2003.. Oförglömligt!!

Dröm: Brukar aldrig minnas vad jag drömmer om!

Person du träffade: M´s familj för typ 20 min sen.

Personen du pratade i telefon med: Den där Erniiee

Personen du fick sms av: Samma svar som ovan

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig ätit en

Gången du var utomhus: Nyss, ballis..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

Saken du köpte: Systemkamera

Allmänt

Ska bli skoj: Att få börja jobba på Måndag, haha fan där ljög jag ;)

Sparar till: Inget just nu 

Pålägg som gäller: Sallad!!

Önskar att jag var bättre på: Verkligen ha bättre tålamod, det är inget jag har direkt.

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du: Min älskade hund Benny

Vad har du gjort idag: Inte ett nå!

Brukar du svära mycket: Jo, dom gånger jag anser att det behövs..

Hur tidigt stiger du upp: Allt mellan 6 och 8 på morgonen

På helgerna: Samma svar som ovan

Vad ska du göra ikväll: Ingen aning just nu iallafall.. M tjajtar om att åka och fiska..

Hur många timmar sover du per natt:  Är väldigt olika från natt till natt

Vem är snyggast i världen: Jag själv såklart!

Vad är det för veckodag: Lördag

Favoritplagg i garderoben just nu: Mjukisbyxor, leggins, linnen, hoodie

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Läser nästan aldrig böcker

Mitt rum kan beskrivas som: Har inget "eget" rum utan har en 3:a. 

Mig själv med tre ord (just nu): Uttråkad, småstressad, trött

Jag tränar: Inget

Jag ville bli när jag var liten: Kommer faktiskt inte ihåg


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0