1 goes to 2, 2 goes to 3...

Nu har ungarna hoppat i sina pyjamasar, inte för att dom ska sova ännu men på någon timme eller två. Nu är M här och hälsar på och snart kommer även fröken A hit en snabb sväng, efter det så kommer nog I och L hit ;) Tror inte att någon av ovanstående vill synas i bloggvärlden så jag "skyddar" deras namn för säkerthetsskull! Jag skippade tårtätandet idag, det gör jag alltid. Så jävla äckligt! Som man brukar säga "1 goes to 2, 2 goes to 3, 3 goes to 4, then you have a BIG BACK DOOR"!!  Haha..



Nåväl, ska ta och hänga upp en maskin med tvätt nu, sen mumsa på en frukt. Gott födelesedagsfika för mig? Absolut, klaagar inte. Barnen fick godis, tårta, kakor, dricka och allt som hör till. Det hoppar jag över med STORA steg ;)



Vi hörs senare kanske, ska försöka fota någon dag alla presenter som Bella fick! Kram

Kommentarer
Kurt

GRATTIS Isabella på din födelsedag.

Önskar din Morfar

2010-03-12 17:28:03
Lina

Vilken fin blogg du har och vilka söta små töser!

2010-03-12 21:19:26
URL: http://metrobloggen.se/krusidullan05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0