2010-03-04

Då jag inte vill sabba min dotters födelsedag med en hemmagjord tårta då jag inte ens kan baka, lär se förjävligt ut om jag ens börjar så har jag alldeles nyss beställt en :) Från Nyfikét såklart. Alla gäster och Isabella blir nog nöjda och glada, jag äter inte tårta.. aldrig någonsin. Uscha. Då kan jag lika gärna ta en spade och börja heva i mig från sockerpaketet direkt, neeeejtack!

Felicia och jag ligger och kollar tv och myser och Bella sover än. Otroligt hur länge den där tösen kan sova på morgonen. Nåväl, sedan blir det frukost sen mot Bvc för vägning och mätning av kidsen :) Det var ju ett bra tag sedan sist.



Uppdaterar senare med resultatet från bvc, ska bli mycket spännande att se vad tösorna väger.. hihi <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0