2010-03-17

Godmorgon på er, har just kommit innanför dörren. Vi har varit och lämnat Felicia på dagis, så nu har jag lagt mig under täcket en stund med datorn i famn för Bella sover och Matti han surfar också. Ska sen gå och ta tag i disken. Idag händer det inte alltför mycket, ihelgen är det iallafall vintermarknad så det blir väl att gå på fredag morgon en sväng och se vad som finns, 10 par sockar är ett måste iallafall som vanligt sen har vi lovat Felicia att hon ska få plundra sin sparbössa som hon sparat en massa pengar i..så ska hon få köpa det hon vill ha :) Kläderna får man ju inte heller missa, jag brukar alltid hitta en jäkla massa fina tighta jeans att köpa, nåja.. nu ska jag ta det lugnt en stund.. Hej sålänge.

Kommentarer
cissy

söt blogg du har ! :) ska vi följa varandras bloggar via bloglovin ?

2010-03-18 12:29:57
URL: http://cissynilsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0