364 dagar sedan..

Godmorgon, alla vackra snälla trogna underbara läsare! Har ni sovit gott? Här klev vi upp just efter kl fem då två nyvakna barn var allt annat än trötta :) Har hunnit stryka lite gardiner till köket som jag hängt upp, satt på en tvättmaskin samt vikt undan det stora berget med ren tvätt, fixat disken och sådant kul. Har ännu lite kvar att göra tills morgondagens kalas! Idag kommer iallafall barnens Morfar hit och firar Bella då han ändå ska till stan idag för ett ärende, då är det onödigt att börja köra hit imorgon också :)

Tänka sig, idag är det exakt ett år sedan som jag åkte in på BB/Förlossningen för att få min ?kanyl? (minns inte om det heter så) in i armen. Och imorgon kl 08.17 är det ett år sedan som Bella kom till världen, världens goaste lilla busunge ;) Hehe, nu står hon och snuttar på mitt täcke samtidigt som hon suger på sin lilla tumme, hihi sött.


Nåväl, ska påbörja skriva min lista nu på vad som ska göras så att jag inte glömmer något! Mathias skulle iallafall städa, tvätta, fixa disken, skura golven, mm,mm,mm.. HAHA, sen vaknade jag.




Vi hörs, puss och kram på er fina!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0