Alltid är det något med något

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaans jäääääääävla skit, ALLT jag skrivit försvann!!! Okej, jag skriver igen men sen skiter jag fan i detta. Jag är redan så jävla irriterad så det finns fan inte. Han som skulle komma innan helgen och tapetsera samt spackla köket skickade mig imorse ett sms att han inte kan komma pga av jobb och att han sedan inte orkar med kvällsjobb efter sitt fasta jobb, JA MEN LOVA INTE DÅ!! Jag är van!





Okej, nu över till nästa idioti. Elaren jag ringde igår skulle komma prick kl 9.15 imorse, i skrivandets stund så är klockan 10.22 och ingen elare är här, ringde honom och sa att ett jobb hade kommit ivägen och att han KANSKE skulle komma om en och en halvtimme, VADÅ kanske? Flickorna skulle ha varit hos tandläkaren kl tio men jag var tvungen att avboka då vi måste vara två st som går dit med dom men nu måste jag sitta och vänta, så Felicia fick gå på dagis och Bella sover. Fick iallafall en ny tid till tandläkaren i slutet på April och den tiden lär inte heller fungera. Jag är så jäkla less, less på alla möjliga tider, folk som inte dyker upp när man lovat.











Och till råga på allt, tapeterna jag valde igår var en rulle för lite så det kommer inte att räcka till köket, så jag måste tillbaka dit någon dag när jag orkar och byta till något annat!! Fan fan fan, är 16 våder i köket och ALLA rullar tillsammans är bara 12 våder, så en eller två rullar till så är vi på den säkra sidan.






Nääääää, ska vänta tills Bella vaknar nu sen tröstäta en isglass, vem bryr sig jag går ändå inte upp i vikt ett gram. Men först en cigg, som vanligt för att lugna mina nerver.



                                                                                                       


Om ni ser rök eller ånga någonstans, var inte oroliga det är bara från mina öron det ryker pga av irritation och ilska.

Ha det så bra, vi hörs! Kram :)


Kommentarer
Rebecca

hatar när man lagt ner så mycket tid för att skriva något och man tycker det är bra så ska det bara försvinna :(

2010-03-09 11:08:50
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0