Blandat

En lista i brist på annat! Läs om ni orkar ;) 


Märkeskläder eller secondhand?

Mac eller PC?

Liknar du en kändis?

Bästa låten i världen?

Är det ok med vita lögner? Det beror väl på vad det handlar om

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i? Ingen, jag är inte mediakåt

Hur många timmar sover du per natt? 6 eller 7 timmar, är så himla olika

Favoritsåpa alt. dokusåpa? Bigbrother när den visades, nu vet jag inte.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om? Svensk

Vilket intryck gör du på andra? Ett bra intryck hoppas jag

Det här vill jag bli när jag blir stor större

Detta skulle jag vilja prova på au pair utomlands, ett kort tag trots min hemska flygrädsla ;)

Den här personen skulle jag vilja kasta en tårta i ansiktet på... Kissie, pissie, dessie.. finns det fler?

Det här får mig att bli alldeles vansinnig... Klåpare, kleptomaner, lögnare

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig? Kommer inte  på något särskillt

Vilken egenskap vill du helst se hos andra? Ärlighet

Hade du något smeknamn när du gick i skolan? Tror inte det

Hur var du som barn? Snäll, liten och rund :)

Vad tycker du om fildelning? Vem fan bryr sig

Varför bloggar du? För att jag gillar det såklart

Betyder kärlek mer för dig än vänskap? Jo

Vad kan man leva utan? Krig och bråk, tack

Vilket är viktigast hos din partner? Ögonen

Har du funnit Harmoni i ditt liv? Till en viss del

Hur ofta lagar du mat hemma? Det händer rätt ofta, men jag gillar det inte!

Vad skulle du göra med ett friår? Eh?

Vilket lands matkultur tycker du bäst om? Svensk

Hur svarar du i telefonen? Hallå eller hej

Är du pinsam på fyllan? Dricker inte alkohol så

Vilken var din första konsert? Minns inte, länge sedan

Hur ser folk dig? Ingen aning

Människa som gör dig enbart ledsen? Tjej, 20-30 år. Nämner inga namn ;)

Människa som gör dig enbart glad? Felicia och Isabella

Värsta känslan? Att bli sårad

Favorit tv-program? Familjen Annorlunda

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig? Sova!

När grät du senast? Idag

Är du vidskeplig? Lite kanske

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville? Ingen aning

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen? Haha nej

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat? Typ hoppa bungyjump och sådana hemskheter

Vart går din drömresa? Utomlands någonstans, men är såå himla flygrädd

Vem är ditt drömragg? Har inget sådant

När blir man vuxen? Aldrig

Vill du säga förlåt till någon? Inte just nu

Vem är din hjälte? Har inte sådan

Vad tror du på? Mig själv

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig? Lycklig

Vad är lycka? Att min familj mår bra, det är lycka för mig.

Vilka personer beundrar du? B-Bella

Vem var din första kärlek? Linus H

Vem har makten i ditt liv? Ööööh, jag själv antar jag ;)

Har du någon dold talang? Tror inte det

Har du mobbat någon? Jo

Vilket djur skulle du vilja vara? En fågel

Har du någon fobi? Har jag säkert

Vad är det pinsammaste du gjort? *funderar en bra stund* ..... kommer inte på något pinsamt 

Har du snattat någon gång? Jo


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0