En apelsin och tradera

Har just lagit mig under täcket med lite god frukt för att kolla på wallander filmen, medans det är läskiga scener så håller jag på med att lägga ut en annons på tradera. Eller jag ska börja med den men vet bara inte riktigt vad jag ska skriva än. Saknar dessutom min stora piga som är och hälsar på hos sin kusin Alva, Pernilla hämtade henne för en halvtimme sen så nu är hon där och leker.. så hon är väl hemma på en timme ungefär. Skönt för henne att få komma ut och leka lite :) Det behöver hon! Nåja, ska ta och fortsätta smaska på min frukt och påbörja annonsen på tradera, tycker det verkar vara så krångligt så får se hur det blir, hehe..



Mitt vackra lilla hjärta






Så underbart fin!







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0