En lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Barnen, dom gör mig glad varje dag!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Fixade frukost åt barnen
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade runt på internet
Det sista du sa högt? Haha minns inte och ändå var det nyss jag surrade
Det senaste någon sa till dig: Haha, jag har fan dåligt minne
Vad har du druckit idag? Coca cola och vatten
Vad var det senaste du åt? En smörgås
Vad var det senaste du köpte? Äpplejuice
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Just nu, mörkt och kallt.. tidigare idag var det halvt om halvt vårväder
Godaste glassmaken? Apelsin eller jordgubbs isglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland
Sover du tungt? Ibland, ibland inte
Drömmer du mardrömmar? Man drömmer varje natt men kommer inte ihåg alltid, så jag antar att det finns mardrömmar också i mina drömmar, haha 
Trivs du med ditt jobb? Jobbar inte
Favoritklädsel? Mysbyxor, linne, jeansleggins, hoodie
Favoritlåt just nu? Har många favoriter
Vad ser du om du tittar till höger? Mathias som surfar på sin dator
Vad gör dig glad just nu? Som sagt, barnen
Vad ska du göra härnäst? Fortsätta skriva klart denna lista
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär
Favoritgodis? Usch för godis, nötmix ska det vara :)
Kläder just nu? Mjukisbyxor och linne
Sommarplaner? Semester och bara tat lugnt med älskling
Hur många kuddar sover du med? 3, prova sno en av mig ;)
Morgon eller nattmänniska? Både och
Vad är viktigast för dig? Mina barn
Är du kittlig? HAHA, don´t even try!! 
Snarkar du? Säkert ibland
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Fästingar
Stökigt el välstädat? Både och
Vad längtar du mest efter just nu? Finns mycket jag längtar efter

Kommentarer
mathias bäckström

ja vet vad du längtar mest efter nu å det är att krypam ner under täcket tätt intill mig och bara va:)

2010-03-14 19:38:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0