En vettig kommentar, vem är du?

Inget vettigt att skriva så jag låter bli.. undrar bara en sak. Fick en kommentar nyss.

Anonym: "Den där karln har en vana att skita i sina barn och nu ska han få sig en till unge! Stackars barn, va glad att din dotter slipper ha med honom att göra."


Jag brukar inte godkänna anonyma kommentarer, men denna kände jag verkligen för att den ska synas! Jag håller med dig om det du skriver, eftersom du verkar veta vad du pratar om så förstår du nog hur jag resonerar om det hela! Stackars barn som han ska sätta till världen nu, jag älskar min dotter mer än allt på denna jord. Men man ska inte skapa sig mer bekymmer än man klarar av ;) Sen är det ju inte alla som riktigt förstår det, tyvärr. Vem är du som kommenterar? Förstår om du kanske inte vill synas bland kommentarerna öppet, men maila mig gärna på [email protected] 


Ska kika vidare nu..

Kommentarer
rebecka

kom in och kolla dagens smaltips, dagens låt och mycket annat! =)

2010-03-28 18:52:18
URL: http://mesheandus.blogg.se/
sandra

rösta på min bikini är du gullig :)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xhioIWgi7le7g5I5CcBMOG62

2010-03-28 18:52:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0