....

Idag är det två möten som står på schemat, jag måste men det känns inte riktigt som att det finns tid för det. Kalaset är imorgon och jag har en del saker kvar att göra. När Felicia fyllde 1 år så hyrde jag en lokal till hennes kalas, alldeles perfekt att göra så. Slippa stöka ner sitt eget hem, haha. Dessutom legade lokalen i samma trappuppgång som jag bodde i, här finns tyvärr inte den möjligheten :( Det hade ju varit perfekt!


Hittade en svinsnygg och säkert goda tårta när jag googlade, tänk om man själv kunde skapa ett sådant här mästervärk? :)





Kommentarer
Frida H

Wow, vilken cool tårta!

Jag har beslutt mig för att slå på stort på Adams 1års tårtor och ska ha fyrs st. Dem ska vara formade som hans namn alltså, A-D-A-M och dem ska ha sån sockerpasta som det syns på din bild och coola figurer på som startar på samma bokstav som tårtan är av :)



Som tur är får jag hjälp av en tjejkompis.

2010-03-11 09:54:12
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0