.

Haha, snacka om att ha tråkigt genom att sitta och fylla i en jädrans massa listor. Har lagt barnen för en stund sedan men tror jag hör att dom babblar i sitt rum än så ska strax ta och gå och kolla till dom små liven. Har suttit och kollat igenom en massa gamla bilder idag, bilder jag inte tror jag har visat för er.. ska se om jag hittar några att bjuda på då jag inte har alltför mycket att skriva!


Haha, lata jag tyckte det var jobbigt att leta... gör det någon annan dag, måste hitta bra bilder men denna bjuder jag på. Tycker tummelisa själv är så söt när hon sover, hihi.



Kommentarer
alexsandra

Vad tycker du om Paows åsikter? Läs gärna mitt inlägg "paow och åsikter"!

2010-03-15 19:40:05
URL: http://magicfailure.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0