Förkyld

Så jäkla kul att vakna upp och känna att en förkylning är på väg att bryta ut. Mysigt! Jag ligger då nedbäddad i sängen och fryser och svettas omvartannat.. Felicia är förkyld så det är nog för att jag pussat och kramat på henne som jag också blivit det! Sitter förövrigt och väntar på att mitt linne ska komma någongång som jag beställt, helt nytt edhardy linne via tradera. Jag köptde den den 16e, betalade direkt, bruden har nordea och jag har swedbank så hon bör ha fått pengarna den 17e och i hennes beskrvning skulle hon skicka den genast på direkten pengarna är synliga. Men inget linne har kommit än, väntar glatt på posten nu! 
Dock så läste jag igår att hon hade grymt mycket negativa omdömen men även positiva, dumma jag som inte kollade upp hennes omdömen innan jag la ett bud. Nåja, jag hoppas på det bästa iallafall! Har jag inte linnet senast imorgon med posten så då får hon dåligt omdöme ;) 


Nåja, ska snora vidare nu. Hejsålänge..  

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0