Fräscht och fint!

Fy tusan vad nasty det är att rensa akvarium, men men nu är det gjort! Ska rensa en extra gång ikväll så det ser riktigt fräscht ut :) Annars händer det inte alltför mycket här, väntar att klockan ska ticka på lite så att vi får bege oss mot Bvc, jag är sååå nyfiken på vad brudarna väger, hihi.


Nåväl, ska pysa iväg nu och börja förbereda lunchen! Justdet, får inte glömma bort att kika på en present åt Bella också :) Felicia tror att det är hon som fyller år nu så jag kan ju bara tänka mig vilket liv i luckan det blir när bara B får presenter men inte Felicia. Bara några månader kvar så blir hon 3 år. 


Nu lunch. Hejs!  

Kommentarer
Mormor

Mormor kommer att köpa ett paket åt felicia också, samma blir de när felicia fyller. kram mina älskade

barnbarn, saknar er väldigt mycke.

2010-03-04 10:44:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0