Frukt, vatten och isglass, mums!

Ligger här nedbäddad under täcket med 4 kuddar under huvudet för att komma upp litegrann, är så jäkla täppt i näsan.. inte ens middag kunde jag äta :( Smakade ingenting så jag skippade att äta det, fick iallafall i mig en smörgås för några minuter sedan och nu blir det en massa vatten och en apelsin! Fryser gör jag också, inte ens en dusch hjälpte :( Eller jo, för stunden sen svettas som ett as för att sedan börja frysa igen.. jag är så less redan och ändå är det bara andra dagen jag är sjuk! Nåväl, om orken och kraften finns senare så ska jag bege mig mot kiosken och inhandla en twister glass, nog för att det finns glass i frysen men dom är äckliga dessutom är det barnens! Ne hojja, ska sluta gnälla nu fast det är synd om mig! Förresten, läste någonstans att det finns EN psykopat per 100 läsare!? Hm, alltså finns det ett par psykopater som läser min blogg. Läskigt.



Nåväl, nu blir det vatten och frukt och brooke knows best som visas på Mtv nu. Hejs! Kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0