Ge mig luft

Jag är helt slut i huvudet, fyfan.. och kroppen också för den delen! Just nu vill jag bara försvinna, bort härifrån! Vad jag än gör och vad jag än säger så blir det bara kaos, jag är på väg att ge upp om jag inte redan gjort det ;(
Att man aldrig kan få som man vill, det är konstigt det. Men det är väl bara att vänja sig glatt.

Nåväl, duschen väntar på mig.. och disken också! Skiter fullständigt hur jävla trött jag är just nu. Måste städa och framförallt duscha, känner mig inte fräsch. Funderar faktiskt på att skita i allt ovanstående och bara ta en lång promenad med en massa musik i öronen, få rensa skallen! För just nu mår jag verkligen inte bra i psyket, allt bara snurrar och det blir aldrig en rätsida på någonting.


Lesslesslesslesslesslesslessless, sa jag less?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0