Gnäll-inlägg

Skulle egentligen ha börjat tapetsera hallen igår men då sköt vi upp det till idag men inget är gjort än förutom att grejer från väggarna är nedplockade, jag och Felicia är förkylda, nu har även Bella också börjat bli det och även Mathias. Felicia vill inte ens äta middag, nåja bara hon dricker ordentligt så.. har försökt erbjuda youghurt och en massa gott men icket, tror hon har ont i halsen :( Sen hostar hon också.. Nu ligger min prinsessa och vilar, ska ta och kika till henne strax.

Justdet, linnet jag beställde från tradera.. jag messade med henne för bara några minuter sedan, i annonsen skrev hon som sagt att hon skickar den direkt pengarna är synliga! Men nu skrev hon i sms:et någon liknande "ursäkta förseningen men jag köper in linnena från en tjej i Finland och jag har inte fått dem än så det lär dröja".

Haha, BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅST!!! Nåja, ska vänta max en vecka.. får jag linnet så blir det dåligt omdöme iallafall. Vill jag ens veta hur linnet ser ut med tanke på att det som stod i annonsen inte ens stämmer?
Näfyfan.. jag ger det en chans åtminstone.



Ska kolla till gumman nu sen fortsätta vila och ta det lugnt, jag känner mig som ett barn när jag är förkyld. Inget duger och jag bara gnäller och gnäller, ibland hjälper det faktiskt, hehe..



Älskar dig hunny ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0