Godmorgon

Lika trött är jag idag som jag var igår, har inte sovit en blund i natt känns det som, har vaknat varannan timme. Mindre trevligt! Kalaset igår vart lyckat tycker jag. Först kom d, e och s efter det dök Pernilla/barnens gudmor och hennes dotter Alva upp, sen kom Maj förbi och efter det kom Annikka hit.. några sekunder senare kom även Farfar och Lisbet hit :) Bella fick ett köksset, böcker, filmer, kläder, sen fick hon en jättefin vårjacka också :) Hon är så glad över alla presenter, trots att det inte var Felicias födelesedag så fick även hon också lite presenter för att inte känna sig utanför.

Idag blir det bara att ta det lugnt, städa lite sen gårdagens kalas, hänga upp lite tvätt sen blir det inte så mycket mer.
Med lite sömn så orkar man inte mycket! Nu hoppar jag över till min privata blogg och skriver av mig lite där ;)


Hejsålänge..



Felicia och Pappa Mathias







Felicia och Isabella





Kommentarer
mormor

Fina barnbarn mormor har. Kram

2010-03-13 14:27:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0