Ha en trevlig Fredagskväll!

Jag blir toookig, allt jag skrev nyss försvann åt fanders så nu får det bli ett väääldigt kort inlägg. Jag har inte all tid i världen just nu att skriva om allt för snart är det fredagsmys! Kikar bara in en snabb sväng för att önska er en fortsatt trevlig fredagskväll, ska ta och googla nu efter ett bra bildprogram.. Photoshop har jag redan och jag förstår ingenting av någonting! Paint är bara skit och samma med Picasa.. fyfan! Nåja, något ska jag väl ändå hitta.. som dessutom är enkelt att förstå, haha.

Ni får ha en fortsatt trevlig fredagskväll! ♥


Bjuder på en gammal bild på Felicia när hon kladdar med fingerfärg! Så himla söt :) Mammas älskade hjärta!
Bilden är tagen iallafall för över ett år sedan för jag minns att Bella var i magen då..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0