HALLÅ :)

Tydligen är folk vääldigt upprörda över att "Maj" vunnit tävlingen jag hade i samarbete med www.kitsch.se därav kommentaren jag fick av henne. Vad i hela världen är det som säger att hon INTE känner andra barn än mina barn? Som jag skrev så drogs vinnaren slumpmässigt. MEN, var inte oroliga.. beroende på vad företaget säger så kommer antingen dom dra en vinnare, om inte fallet blir så så kommer jag att ha en röstning på min blogg, alltså ni får gå in bland tävlingskommentarerna och rösta fram en värdig vinnare! Jag kommer att hålla koll på ALLA ip: adresser så att inget fusk sker!


Tydligen är det ju väldigt många som hört av sig, så nu skulle det ju vara väldans intressant om just DU klagande person kanske kan lämna en kommentar här om vem som ska vinna!? Lämnas ingen kommentar så tar jag det hela som om du är en mycket liten människa på denna jord! Enligt mig så är ALLA värdiga vinnare, men då jag inte har 36 st hopp renar att dela ut så får ni nöja er med en ;) Eller hur?


Nåväl, passa på att kommentera. Nästa gång jag loggar in här vill jag ha miljarders med kommentarer, ser jag ingen så får väl Maj vinna den, right?? Kram på er.

Kommentarer
Maj Ömlén

Hej!

Jag vill bara säga att nog har jag fler barn som jag känner, och tror för allt i världen inte att Mari väljer mig som vinnare bara för att vi känner varann. Vad är detta för avundsjuka???

Ha en forts bra dag, och önskar nästa vinnare lycka till!

2010-03-10 15:55:14
Frida H

Ni ska ju veta att det är ju faktiskt första man tänker på i en tävling som är fejk. Men har ingen mailat och fått bevisat att kitsch.se har en tävling med dig? Då drar jag iväg ett mail nu. Inte för att jag är den som är den, men förhoppningsvis svarar dem ju ja och då är det ur värden.

Sedan om du fejkat vinnaren med att ge vinsten till en vän på på ditt eget samvete.



Jag kan bara känna personligen att skulle en vän ha en tävling på sin blogg hade jag inte deltagit i det, speciellt inte om jag inte har barn. Då kan väl en ensamstående förälder få den lyckan att vinna något fint? Eller varför inte en kär mormor/farmor till sitt barnbarn?

Hade jag deltagit för skoj skull och sedan vunnit ändå hade jag nog faktiskt tackat nej.

2010-03-10 20:28:59
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0