Hej hallå

Vi skulle egentligen på marknaden idag, vilken tur att vi struntade att gå dit för vi fick isället besök :) Hade helt och hållet glömt bort att Mathias moster m, man skulle komma hit denna helg dock vilken dag visste jag inte så tur då att vi höll oss hemma ;) Bella fick en slant för att hon fyllt år, och Mathias fick ett presentkort på dressman för att han fyller år i slutet av denna månad. Sen fick vi även potatis, hemmagjort matbröd och hemmagjord saft :) Dom är så himla gulliga, och pratglada men sådant gillas! Så vi surrar om allt mellan himmel och jord.

Marknaden får vi ta imorgon eller på Söndag, mig vare samma egentligen för det finns bara skit där. Barnen ska få köpa leksaker och sådant som dom vill ha, dom har ju ändå 700 kr att dela på som bara är deras pengar. Fick en femhundring igår för att jag sålde vaggan, babysittern, lite barnkläder sen fick ju Bella sin slant idag ;)


Till mig blir det nog något snyggt linne eller ett par jeans, möjligtvis ett packe med sockar.. det gamla vanliga typ! Hehe..



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0