Home is where the heart is...

Godmorgon på er, har sovit fyra timmar inatt.. somnade omkring två tiden och vaknade kl sex så jag känner mig stendöd med andra ord! En dusch får det bli så kanske man vaknar till liv, får se om det blir marknaden en sväng idag också, verkar inte så lockande.. finns bara skräp där, köpte det jag velade ha igår så jag är nöjd.
Just nu vill jag bara att den här dagen ska gå så att det får bli morgondag någon gång, då bär det av till familjerätten :) Vad jag/vi ska göra där får ni veta vid ett senare tillfälle, det är iallafall ett viktigt beslut som ska tas. Nåja, det löser sig :) Är inte något hemskt som ska ske utan helt enkelt något som gör att jag kanske börjar må bättre. Idén var dock inte min och jag är glad att den kom från en annans käft, haha!


Nåväl, det är imorgon det. Ber bara till övre makter att allt går som jag vill att det ska gå. Skriver jag rakt ut här om varför och vad så då lär ni bli galna, därför låter jag bli just för att ni delvis inte vet om bakgrunden om allt. Så nu har ni fått höra A iallafall, B får ni klara er utan ett tag tills allt faller på plats ;) Håll tummarna för mig!?

Tack mina hjärtan ♥

Kommentarer
Lina

Jag håller tummarna för dig.

2010-03-21 10:34:14
URL: http://metrobloggen.se/krusidullan05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0