Less och arg

Fyfan vad jag är less just nu, så jävla otroligt less!!! Två skrikande barn och absolut inget duger, skrik i duschen, den yngsta skriker och inget duger, till sist kom det upp en liten mini kräka! Hela denna jävla dag har jag känt mig irriterad och arg, det enda glada var att Pappa var hit. Då blir man alltid glad! Älskade snälla Morfar :) Dessutom går inte ens sovrumsfönstret att stänga, så nu står det helt öppet och jag fryser!! Top bostäders jävla skit kåkar ska man fan inte bo i, gaaaaaaaaaaaaaaaaah vad less och arg jag är!! Denna dag hatar jag.

Justdet, något glädjande i det hela.. rotade i vårat storförråd efter alla mina jeans som varit borta ett par månader.. där fann jag äntligen mina jeans leggins i storlek XS :) Helt fucking underbart! Dessutom fick vi ett sms idag från tradera idioten att varan är skickad igår, så ett svar på det så fick hon "då antar jag att vi har varan på Måndag"... har vi inte det då är den inte skickad. Fyfan jävla dumskalle.

I annonsen stod det exakt såhär:

"Grattis till vunnen auktion! Lägg in pengarna för varan 320 :- + frakt 50:- så skickas varan genast!!" HAHA, varan hade hon inte ens hemma..det roliga var att hon la upp ett exakt likadant linne på tradera en väldigt kort tid därefter.. samma storlek och allt. Vi har säkert blivit blåsta. Dumma jag som inte orkade kolla hennes satans omdömen, okej om man har ETT dåligt omdöme.. jaja, sådant händer vem som helst men fan om det står 25 st.. där är gränsen nådd.



NÅJA, nu ska jag försöka varva ner, hur vette gudarna

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0