Liten liten liten bebis..

Har just kommit innanför dörren, har vart ner till våra goa grannar som just fått en liten liten liten flicka :) Hon rymdes i min hand, så himla liten och så jäkla söt ;) Har gett lite barnkläder och bejbis leksaker, fungerar inte riktigt att ha flera förråd så dags att börja rensa, är ännu mycket kvar men det är sådant som jag vill spara, typ flickornas första kläder från bb sedan en massa bebiskläder m,m. Nu ska jag iallafall slänga mig i duschen, det behövs.. har latat mig hela dagen nästan, förutom den dagliga städningen som man alltid måste göra.

Har inte alltför mycket på hjärtat heller så tar och bjuder på en bild på Felicia och hennes Morfar!





Duschen får vänta för nu såg jag att Brooke knows best börjar :) Hejs!

Kommentarer
jenna♥

Jaa visst kan ja lägga till dig :)

2010-03-18 22:13:59
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Kurt

Oj vad fint foto. Jag är jätteglad.

2010-03-19 12:13:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0