Man ska inte dra alla över en kant..

Känner mig allmänt irriterad och besviken, jag trodde personligen att mina läsare var av bättre slag. Nu ska jag absolut inte dra alla över samma kant, men då det är väldigt väldigt många som läser min blogg så tycker jag bara att det är KUL att anordna tävlingar för just ER! Vi har leksaker till tusen här hemma, mer behövs inte. Jag tycker inte ens att jag ska behöva förklara mig för er, en tävling är en tävling, vinnaren drogs slumpmässigt fram precis som jag skrev när jag presenterade vinnaren, men det dög inte för er. Kanske pga av kommentaren Maj lämnade? Det stämmer mycket väl att min yngsta dotter fyller år på fredag, det gör det. MEN redan lååångt innan vinnaren drogs så hade jag redan bjudit Maj på kalaset! Vi är inte intresserade av någon hoppren, med handen på hjärtat så känner Maj andra småbarn som garanterat vill ha denna hoppren. Som sagt, hade jag haft fler att lotta ut så hade jag gjort det men nu är inte fallet så.


Jag fick ett mejl av företaget, där NI eller ja, några av er hade skrivit att det var fel vinnare som vann, jag hade inte gjort rätt, blaaahaaablaaahaaaa. Då undrar jag, när ni har tävlingar hur brukar ni dra fram en vinnare? Brukar ni låta den som skriver mest smörigt, som det är mest synd om ska vinna? Hade det nu vart så synd om dom och att dom verkligen älskar prylen i fråga då hade dom köpt den själv redan för länge sedan. Eller hur? Alltså, vinnaren drog slumpmässigt. Om ni har några frågor så svarar jag gärna på dom, MEN om det är påhopp och idiotiska meningar så försvinner er kommentar rakt ut i cyber - rymden! Självklart kan man ha egna åsikter, det säger jag inget om.. men det finns en viss gräns, och den gränsen plus denna blogg är nådd för länge sedan. Det räckte med en elak kommentar, sen började jag granska varenda en som kom in, tyvärr men sant.



Nåväl, nu lämnar jag det där för stunden så ser vi hur det blir med en vinnare, om det ens blir en vinnare överhuvudtaget. Det är helt och hållet upp till er! Ingen annan. Nu ska jag fortsätta med det trevliga och glada inlägget jag höll på med innan jag blev avbruten. Kram på er, fina snälla trogna ärliga läsare. Resten, ja ni vet ju vart ni kan ta vägen ;) Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0