Något speciellt?

Kikar in lite snabbt medans jag ändå sitter på datorn, ska ta och föra över en film till en hårddisk sen bränna den. Blir att se ondskan ikväll, har ju sett den förr men det var länge sen. Har ju inte kommit ut några bra filmer heller så. Vad ska ni göra ikväll? Barnen sover sen en timme tillbaka ungefär, och trött var dom och det är jag med trots att jag fick en sovmorgon imorse. Är lite väl tidigt att kliva upp 05.15 varenda morgon men idag fick jag minsann sova ut till nästan 07.00 och det behövdes verkligen. Nånå, ska flytta över filmen nu sen kanske ta en dusch som jag skulle ha gjort för ett bra tag sedan men är man lat så är man. Om inte annat finns det en morgondag också, haha..


Nåja, vi kanske hörs senare, om inte annat så säger jag godnatt här! Skriv gärna en kommentar om det är något speciellt ämne ni vill att jag ska skriva om! Jag älskar ju sådant! Det kan tillex handla om:

- Fetma
- Att vara en ung Mamma
- Depression som jag själv har (första gången jag ens nämner att jag har det i bloggen) :)
- Barn

Ja, vad som helst, listan kan göras lång så kommentera på! Kram

Kommentarer
Tova

Depression kanske? (Har själv haft slängar av det, till och från här i livet :))

kramar

2010-03-17 17:38:32
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Lina

Jag skulle gärna läsa lite mer om vad ni gör på dagarna, vad hittar du och flickorna på för saker som får dagarna att gå?

2010-03-18 08:02:30
URL: http://metrobloggen.se/krusidullan05
elin

jag haft en depression, fast nnu är de mkt bättre !:D

bra att du följer min blogg,jag ska genast följa din! :)

2010-03-18 12:44:16
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0