Nebunette - Astma inhalator

Hallåj, fick 3 kommentarer i inlägget nedanför men det går inte att godkänna dom, den där rutan man ska klick i "godkänna, ta bort, återkalla publicering" är borta.. får försöka senare igen ;)

Kan ju alltid svara på kommentarerna här! :)

Maj: Haha, efter kökstapetseringen så gav jag fan upp så nu fick Matti sköta hallen, det slutade bra iallafall efter några vredesutbrott ;)

Mathias: Vsg, dom ska du ha för du är värd dem, you know it.. fast dom var mest ifrån Isabella och Felicia. Jag hade hellre velat ha dom än dig.. får jag dom? ♥♥♥♥♥ Hehe

Fröken Viktig: Tack ♥





Fyfan, det här är ju hemskt.. eller ja, förkylning har börjat släppa bara lite men nu har jag fått värsta hostan ever! Helt sinnessjukt men det enda som verkar hjälpa är när man röker, wiiierd. Ska iallafall gå och värma mig i ytterligare en till dusch snart, bara jag orkar pallra mig till duschen! Gick iallafall och lämnade tillbaka filmen jag hyrde igår med en timmes försening, och nu är ungarna vakna.. Trodde dom hade somnat men icket. Tusentals förklaringar till att inte vilja sova, nåja ska ta och ge medicin åt Felicia nu så att hon får lättare med andningen inatt!




För drygt 2 år sedan så fick Felicia något som kallas för "förkylningsastma", alltså tungt att andas m,m när hon är förkyld så denna underlättar rejält för henne.. Direkt jag hör att hon börjar bli dålig så får hon inhallera tills hon är frisk igen, ett par gånger om dagen! I början var det ett rent helvete, för då var man tvungen att hålla fast henne då hon verkligen var tvungen att få i sig sin medicin, men nu så är hon så himla duktig och tar den själv. Tror hon förstår nu att det blir bättre med andningen och att hon blir frisk fortare om hon tar den! Det är inte alltid förkylningsastman försvinner utan den kan lika gärna stanna kvar för gott och då är det vanlig astma, precis som jag har, tyvärr :(


Nu blir det inhalleringen för fröken, hörs! Kram på er underbara unika läsare!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0