Och en till när jag ändå är i farten..

Är du..

Arrogant: Nej

Osäker: Ofta

Trött: Väldigt ofta

Intressant: Ibland

Smart: Ibland det också

Barnslig: Hihi, jo

Liten: Nej

Lätt: Jo

Skoltrött: Jo, därför jag hoppade av

Rolig: Ibland

Pratglad: I telefon men inte irl

Frågvis: Ibland

Organiserad: Försöker att vara det

Hälsosam: Något sånär

Blyg: Ibland

Attraktiv: Jo

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Jo

Filosofisk: Ibland kanske

 

 

Har du..

För många vänner: Man kan aldrig ha för många

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Ibland

Färgat håret: Väldigt länge sedan, håller på att försöka få tillbaka min naturliga hårfärg

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Har haft i högra näsvingen

Egen dator: Jo

Gjort bort dig rejält: Många gånger

Bra självförtroende: Jo

Komplex: Nej

Kysst någon: Jo

Haft sex: Antagligen, jag har ju två egna barn :)

Sagt jag älskar dig till någon idag: Jo

Varit kär: Jo, är det nu också. Väldigt kär!

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Jo

Gjort något olagligt: Jo

 

 

Vem..

Saknar du: För många

Vill du döda: Alla mygg som kommer till sommaren

Slog du sist: Matti, haha

Kramade du senast: Felicia

Skrev du till sist: Matti

Vill du vara som: Ingen annan än mig själv

Sårade dig sist: Tar jag inte upp här

Vill du bli galet full med: Hatar alkohol

Gjorde dig riktigt glad senast: Mina älskade barn

Fick du sms från senast: Matti

Ringde dig senast: Felicias dagis

Får dig att skratta: Finns många :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0