Söndag

Har verkligen inte haft något vettigt att skriva idag, var iallafall på konsum nyss och handlade lite kvällsfika/frukost men glömde såklart att handla juice, får se om jag orkar gå dit igen en snabb sväng.. jobbigt värre. Nu är iallafall batterierna till kameran laddade men då har barnen somnat så det finns inget att fota heller, trist. Jag ser ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom så på mig får ni inga kort ;) Äntligen är det Måndag imorgon, tycker att helgerna är så jäkla tråkiga!! Finns absolut inget att göra i denna "stad", eller ja... var ut en väldigt väldigt kort stund med Felicia idag så att hon fick leka lite i snön med spade och hink, men fort fort gick vi in igen, var ju svinigt kallt ute. Men ett foto hann jag ta iallafall. Tyvärr fotat med mobilen, enda chansen att få in kortet i datorn är att jag skickar den till Mattis mobil så att han får lägga upp den.. annars går det inte! Nåväl, kanske bjuder på den senare.. Nu ska jag iallafall ta det lugnt en stund och fundera på om jag orkar gå på affären igen eller inte.



Kram på er.


Kommentarer
Linnéa

Kallt? Det har ju varit plusgrader hela dagen =)

2010-03-14 18:31:04
URL: http://liinneanyberg.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0