100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Marie är väl det enda?

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min kropp, mitt hår, min mage ;)

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mitt tålamod

 

4. Detta är jag rädd för: Mörker och höjder

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Cocacola, cigg, och mina älskade barn såklart

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Vistas bland folksamlingar, vara ute när det är kolsvart, vara på höga höjder

 

7. Detta tycker jag om att göra: Städa, mysa, kolla film

 

8. Detta vill jag göra just nu: Ingen aning faktiskt

 

9. Bästa känslan: När mina barn mår bra och är glada

 

10. Värsta känslan: När någon nära mig är ledsen

 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Tålamod

 

12. Är jag kär just nu? Jo

 

13. Jag vill flytta utomlands: Nej

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Haha bli miljonär

 

15. Min käraste ägodel: Min mobil

 

16. Något jag vill ha i present: En Iphone 3Gs

 

17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor och linne

 

18. Favoritkläder: Leggins och någon snygg tröja

 

19. Favorit djur: Katt

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Väldigt blandat

 

21. Favoritlåt just nu: Har många favoriter

 

22. Roligaste ämne i skolan: Matematik

 

23. Tråkigaste ämne i skolan: Engelska

 

24. En bok jag gillar: Det ska bli ett sant nöje att döda dig / Magdalena Graaf

 

25. En film jag älskar: Patrik 1,5

 

26. Favorit tv-program? Jon, Kate 8 Barn

 

27. Favoritdoft: DKNY

 

28. Detta äter jag gärna: Sallad och frukt

 

29. Dricker helst: Vatten

 

30. Favoritgodis: Sura godisar, fast helst nötmix, haha det är mitt godis det ;)

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Vart somhelst bara jag slipper flyga, hehe

 

32. Färg på mina ögon: Grön/Blåa

 

33. Min längd: 1,56 cm

 

34. Jag tror på: Mig själv, att jag kan och att jag lyckas

 

35. Jag spelar: JewelQuest2 på mobilen

 

36. Person jag beundrar: Nu tror ni jag driver med er men icket, mitt svar är Blondinbella! Döpte faktiskt vår dotter efter henne.

 

37. Så här bor jag: Lägenhet, 3 rum

 

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inte en enda

 

39. Det här tänder mig: Vackra ögon

 

40. Det här gör mig avtänd: Killar som biter på naglarna

 

41. Favoritfärg: Lila, svart, grå

 

42. Favoritcitat: 1 goes to 2, 2 goes to 3, 3 goes to 4 then you have a BIG BACK DOOR!! HAHAHA :)

 

43. En hemlighet jag vet: Kan jag väl inte skriva hit ju ;)

 

44. Bästa present jag fått: Alla presenter är väl bra presenter?

 

45. Senast köpta skiva: Oj, bra många år sedan så minns inte

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min mage

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina händer

 

48. Udda förmåga/egenskap: Öh, vet faktiskt inte

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel

 

50. Vad lyssnar du på just nu? Tv:n

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Bara tagit det lugnt

 

52. Var är dina föräldrar födda? Gällivare/Svappavaara

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Säkert något virusprogram

 

4. Vilken är din favoritrestaurang? Äter aldrig någonsin på restauranger, äckligt

 

55. När badade du i en pool senast? 2003, i stuvsta i Stockholm ;)

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo

 

57. Hur många barn vill du ha? Jag har 2 st

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ mozart och sånt skit

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jodå, röstar man inte så ska man inte klaga sen heller ;)

 

60. Vad har du för TV-kanaler? Har boxer så det är ju bra många kanaler, kanske 50+??

 

61. Har du åkt moped någon gång? Nej men cross, för många många år sedan och då med min kusin Joel :)

 

62. Har du busringt någon gång? Säkert

 

63. Har du fått felparkeringsböter? Nej

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Göteborg/Stockholm

 

66. Har du en egen trädgård? Nej men önskar jag hade en

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Tittar inte på sådant

 

68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror det

 

69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin

 

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Allt för min syster

 

71. Favoritpizza? USCH

 

72. Chips eller popcorn? Bådeoch

 

73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift

 

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? HAHA, ne och vad fan är det för något?

 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej

 

76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Länge sedan jag åt ute så minns inte

 

78. Favoritchoklad? Lion

 

79. När röstade du senast? Förra valet, då hade jag just fyllt 18 :)

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist? Oj, länge sedan

 

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jo, flera stycken. Har tävlat i luftgevärsskytte!

 

82. Är du bra på matlagning? Jo men tycker inte om att laga mat, bara lite

 

83. Klarar du att tanka själv? Jo

 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej men har jobbat åt dom

 

85. Pepsi eller Coca Cola? Cocacola

 

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja

 

87. Vad var det senaste du handlade? Äpplejuice

 

88. Har du kräkts offentligt? Vet inte

 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Bådeoch

 

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland

 

91. Har du ringt något betalnummer: Jo

 

92. Kan man vara vän med sitt ex: Nej

 

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Sofia och David när dom fick Maja :)

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis: Nja, lite men kolsvart haha

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: "Om du inte har något vettigt att säga så kan du lika gärna lägga på redan nu"

 

96. Vad har du i din väska: Cigg, nycklar, mobil, tändare, blöjor m,m..

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Ingen aning faktiskt

 

98. Vad är du tacksam för idag: Att mina barn mår bra!

 

99. Var hittade du den här listan: På http://cabaoo.com/listboxen/index.php?p=2&id=481

 

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät


http://erniiee.blogg.se/ Anna
http://liinneanyberg.blogg.se/ Linnea
http://qwaszx.blogg.se/ Evelina


Kommentarer
anna

hej! säg till när du vill prova skinnjackan!:)

2010-03-15 10:14:37
URL: http://erniiee.blogg.se/
Linnéa

Jag orkar bara inte fylla i dessa frågor! :)

2010-03-15 16:39:40
URL: http://liinneanyberg.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0