Vinnaren av bärselen!

Jag kommer att dra vinnaren av bärselen redan nu på en gång, ett par dagar tidigare än väntat då det inte verkar komma in fler tävlanden! Måste även tacka alla som varit med och tävlat, fler tävlingar lär dyka upp ;) Nu tycker jag att vi presenterar vinnaren!


Vinnaren av www.3rdhand.se bärselen är: Glenn med motiveringen:

Sele för 1-5 åringar som ser till att man har händerna fria. Barnet sitter högre upp än i en traditionell babysele. Passar fint då jag och sonen skall ut och jaga till hösten. Han ser bra, jag bär skönt och har samtidigt händerna fria.



Grattis!! Maila dina uppgifter, adress så att din vinst kan skickas! Maila till [email protected]


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0