www.gossips.se

Haha, detta är 3e gången som jag är med på www.gossips.se (en skvallersida för storbloggare) som t.ex Kenza, B-bella, Kissie, Dessie, Paow för er som inte vet. Hahaha, jag älskar att plocka fram sanningen bland vissa av dom, leta fram lite smaskig fakta.. något som jag HATAR är bloggar som provocerar sig till läsare. Usch för sådana! Kenza och B-bella är väl dom enda vettiga bloggarna ;)


Nåväl, ska börja klura ut vad man ska äta till middag snart också.. imorgon blir det att fixa hallen och tapetsera den. Tapeterna är inte mycket vackrare än dom som var i köket förr! Så det blir det ändring på, tapeterserar vi inte så åker vi ändå på att betala tapeterna när man flyttar så varför inte göra om och slippa betala när man ändå får tapeter, lim, spackel helt gratis? Såklart kommer jag att bjuda på före och efterbilder!


Förresten, jag fick ju några kommentarer ang BVC inlägget nedanför! Kommer att svara på dessa kommentarer direkt jag får lite tid över, samt kommer jag att göra ett inlägg som handlar om depression! Är skönt att veta att jag inte är ensam om det, det vet jag att jag inte är och det är inget att skämmas för! Alla har vi några dolda sidor, eller hur?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0