10e Maj 2010

Hohooo, stressigt värre imorse! Men jag lyckades ändå klämma in en liten sovmorgon med tanke på att jag somnade drygt halv två inatt :( Barnen la sig vääldigt tidigt igår så jag befarade att dom skulle vakna vid femtiden, mycket riktigt men min älskling var gullig och tog upp dom så att jag fick sova ut. Hatar att inte kunna somna på nätterna! Nåja, frukost, sen hopp i kläderna och in i bilen för att bege oss mot stan.. möte 1 är nu avklarat så nu är vi bara hemma på lunch en sväng så att barnen får i sig lite mat, nu på en stund ska vi på möte 2. Sen är det banne mig nog för idag.





Jag har redan huvudvärk och känner mig yr, blir alltid så när jag blir stressad :( Morgon dagen ser inte heller bättre ut för då ska flickorna till tandläkaren, dessutom på två olika tider.. Förstår inte riktigt hur dom tänker, hade gått fortare och blivit mindre besvärligt för alla om tjejerna hade fått komma på en och samma tid, för då har dom ändå varandra där.. plus oss. Jaja, man får inte alltid som man vill.


Nåväl, jag har tagit lite bilder också här för ett tag sedan när vi var på väg mot stan, men jag är alldeles för lat dessutom vill jag hinna ta det lugnt en stund innan vi åker iväg igen och inte sitta på datorn, men jag lägger upp the pics later! :)


Vad har ni för er idag? Skola? Jobb? Lata er i solen kanske ;) ?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0