12e Maj 2010

Boooring booooring, snart är Felicia hemma från dagis också, har saknat min stora gumma! Bella sitter och smaskar på en glass iallafall, känner mig döö uttråkad, har redan tvättat bort allt idag, disken är borta, hunnit vara på ett hemligt ställe med baby samt rusa in på arbets för att lämna en underskrift. Ska nog ta och gå ut med Bella en stund nu när hon smaskat i sig sin glass ;) Hon älskar att stapla omkring utomhus, mitt i allt kan hon bara stanna till, stå där i tio min och glo på allt och inget, men sen ser hon en vattenpöl och då blir det fart på henne, eller ja även på mig som då får springa efter ;) Hehe..

Näehörrenija, vi hörs senare.. har inte något vettigt att skriva just nu. Tror lillbruttan har smaskat färdigt så nu ska jag byta batterier i min kamera, sen klä henne och mig själv och pysa ut. Frisk luft behövs!



Kram på er.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0