15e Maj 2010

Har verkligen inte prioriterat bloggen dom senast 3 dagarna, har haft alldeles för ont.. men värsta smärtan var nog igår tror jag, men det var värt hoppas jag! Förövrigt har jag försökt sova och åter sova så mycket jag bara kan, har ingen ork till något annat heller. Tacka gudarna för att jag har en sådan underbar man som finns där för mig. Ni kanske minns hur jääääkla rädd jag är för smärta, sprutor, tandläkare? Haha, först 2 mega feta sprutor upp i munnen, sen dra ut en tand... fyyyyyyyyyyyyyyyyy fan vad ont det gjorde. Men såå jävla värt. Jag hade ju med mig min vackra underbara så då gick det bra. Har inte kunnat äta ens på 3 dagar, först 2 dagar med tandvärk sen igår drog dom ut tanden så då varken fick eller kunde jag äta.. så nyponsoppa, saft, vatten är det enda jag fått i mig.


Fick ju en söt kommentar tidigare också, av en David! Haha, töntjävel som måste göra en blogg enbart för att kommentera min med några fula ord!! Och tönt på dig ännu mer som inte törs stå för vem du egentligen är.. scaaaaaaary. Jag tar och använder mig av det ordet som genererar din ålder *LOL*.


Nu ska jag ta och mysa med barnen lite, och verkligen tvinga i mig en smörgås.. I need it. Hoppas er helg blir bra!
Hör av mig senare med lite bilder ;) Kram på er, söta fina underbara läsare.

Kommentarer
evelina

Inte gör det väl ont att dra ut en tand? Jag har dragit ut 4 tänder totalt på 2 veckor. Och då tog dem 2 per gång. Och jag kände ingenting :D

2010-05-15 19:54:41
URL: http://qwaszx.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0