16e Maj 2010

Godmorgon på er, känns lite bättre idag med kinden.. törs knappt titta mig i spegeln fast det lockar rejält att få se om svullnaden lagt sig, lite iallafall.. Jag vill ju ut, men törs verkligen inte visa mig ute för folk glor som aldrig förr! Har ju fått mina nya ballerinas, såå fina men dock för stora :( Får se hur jag gör med dom. Om inte M köper dom imorgon av mig så får jag ringa Nelly.com och be om att få byta.. herregud vilket fint väder det var igår, jeans shortsen åkte på, sandalerna på fötterna, och ett linne på! Ett av dom nya jag fick av älsklingen!

Snart kommer baby hem från jobbet och då blir det lunch, sen ska vi hitta på något.. förhoppningsvis. Vill verkligen inte visa mig ute, skamligt hur jag ser ut :( Men det blir nog bättre, om inte så får jag ringa tandläkaren imorgon och höra vad dom säger om det inte lagt sig ett nå tills imorgon.. vi får hoppas på det bästa!


Enligt deras beordran så får jag inte lyfta tungt, inte lyfta barnen, inte röka, inte snusa.. Ja herregud. Kanske beror på min infektion?


Nåja, en hamster är också söt :) För det är precis så jag ser ut nu.



Kommentarer
Melissa - Vincents Mamma

hej :)

va ett tag sen jag kikade in här..hur e allt me er?

kramis

2010-05-16 11:51:19
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
siri

gullis :)

2010-05-16 16:51:58
URL: http://sirianna.blogg.se/
Eriiza

Vadå ?

Vad har hänt med kinden ? =O

2010-05-16 18:18:30
URL: http://eriiza.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0