17e Maj 2010

Kanon fint väder idag, därför prioriterar jag inte bloggen så högt! Imorse var jag även förbi jobbet en sväng med flickan, börjar på Onsdag eller Torsdag istället, t.om han som äger stället tyckte att jag var uppsvullen på min stackars kind, haha.. sju imorse ringde jag min tndl så att dom fick skriva ut ny pencilin, vart en billig resa det där.. bara pencilinen går på 600 kr ;) Haha så jävla kul!


Nåja, ska sluta svamla på här nu och gå och göra något annat, typ vänta på att min man kommer hem.. han åkte iväg på något ärende samt till macken för att hämta ut ett paket från www.vincentshoestore.com ;)



Just det, för att inte glömma.. Idag har jag och min älskade vart tillsammans i 5 år och 7 månader! ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0